Запис Детальніше

Вплив на споживача тизерної реклами. Переваги та недоліки

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив на споживача тизерної реклами. Переваги та недоліки
 
Creator Королькова, К. С.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-17T10:23:28Z
2018-05-17T10:23:28Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Королькова К. С. Вплив на споживача тизерної реклами. Переваги та недоліки / Королькова К. С. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 49–51.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24546
 
Language uk