Запис Детальніше

Теорії формування споживчих переваг

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теорії формування споживчих переваг
 
Creator Антонченко, Мирослава Юріївна
Антонченко, Мирослава Юрьевна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-17T11:44:32Z
2018-05-17T11:44:32Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Антонченко М. Ю. Теорії формування споживчих переваг / Антонченко М. Ю. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 70.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24554
 
Language uk