Запис Детальніше

Стратегія і методологія реалізації синтезу оптимально розподіленої структури пілотажно-навігаційного комплексу літального апарату в умовах дестабілізуючих впливів

Наукові видання Харківського національного університету Повітряних Сил

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія і методологія реалізації синтезу оптимально розподіленої структури пілотажно-навігаційного комплексу літального апарату в умовах дестабілізуючих впливів
Стретегия и методология реализации синтеза оптимально распределенной структуры пилотажно-навигационного комплекса летательного аппарата в условиях дестабилизирующих воздействий
Strategy and methodology of synthesis realization of optimally distributed structure of aircraft flight and navigation complex in conditions of destabilizing impacts
 
Creator М.А. Калашник-Рибалко
М.А. Калашник-Рыбалко
M. Kalashnyk-Rybalko
 
Subject Розвиток, бойове застосування та озброєння авіації
УДК 621.7396:621.396.933(082): 551.388
пілотажно-навігаційний комплекс, дестабілізуючі фактори, функціональна стійкість, синтез оптимально розподіленої структури
пилотажно-навигационный комплекс, дестабилизирующие факторы, функциональная устойчивость, синтез оптимально распределенной системы
flight and navigation complex, destabilizing factors, functional stability, synthesis of optimally distributed structure
 
Description В статті наведено стратегію та обґрунтовано методологію реалізації синтезу оптимально розподіленої структури пілотажно-навігаційного комплексу (ПНК) літального апарату (ЛА) в умовах дестабілізуючих впливів шляхом застосування методів оптимізації структури ПНК за критерієм максимуму показника функціональної стійкості з обмеженням на вартість побудови системи. Реалізація запропонованої методології дозволяє з множини допустимих варіантів обрати компромісний і водночас найбільш раціональний з урахуванням можливих позаштатних ситуацій в умовах дестабілізуючих впливів шляхом врахування ймовірнісного характера потужності як множини зв’язків між елементами системи ПНК.
В статье представлена стратегия и обоснована методология реализации синтеза оптимально распределенной структуры пилотажно-навигационного комплекса (ПНК) летательного аппарата (ЛА) в условиях дестабилизирующих воздействий путем применения методов оптимизации структуры ПНК по критерию максимума показателя функциональной устойчивости с ограничением на стоимость построения системы. Реализация предложенной методологии позволяет из множества допустимых вариантов выбрать компромиссный и, одновременно, наиболее рациональный, с учетом возможных нештатных ситуаций в условиях дестабилизирующих воздействий путем учета вероятностного характера мощности как множества связей между элементами системы ПНК.
In the article proposed a strategy and the methodology for realization of synthesis of optimally distributed structure of aircraft flight and navigation complex in conditions of destabilizing impacts was justified using methods of the structure optimization by the maximum criterion of the functional stability parameter with a limitation of the system construction cost. The implementation of the proposed methodology allows to choose compromised and at the same time the most rational one from the set of permissible options taking into account possible extraordinary situations under conditions of destabilizing impacts by considering the probabilistic nature of the power as a plurality of connections between flight and navigation complex system elements.
 
Publisher Харківський національний університет Повітряних Сил ім. І. Кожедуба
Харьковский национальный университет Воздушных Сил им. И. Кожедуба
Kharkiv national Air Force University named after I. Kozhedub
 
Date 2018
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18661
 
Source Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. — 2018. — № 2(31). 53-61
Наука и техника Воздушных Сил Вооруженных Сил Украины. — 2018. — № 2(31). 53-61
Science and Technology of the Air Force of Ukraine. — 2018. — № 2(31). 53-61
2223-456X
 
Language ukr
 
Relation http://www.hups.mil.gov.ua/periodic-app/article/18661/nitps_2018_2_9.pdf