Запис Детальніше

Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми
 
Creator Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович
Закревський, Андрій Валерійович
Закревский, Андрей Валерьевич
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-05-18T06:47:49Z
2018-05-18T06:47:49Z
2018-03
 
Type Article
 
Identifier Данніков О. В. Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми / Данніков О. В., Закревський А. В. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 78–84.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24558
 
Language uk