Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми
|
|
Creator |
Данніков, Олег Володимирович
Данников, Олег Владимирович Закревський, Андрій Валерійович Закревский, Андрей Валерьевич |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2018-05-18T06:47:49Z
2018-05-18T06:47:49Z 2018-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Данніков О. В. Методологічні підходи до діагностики бізнес-середовища фірми / Данніков О. В., Закревський А. В. // Маркетингова освіта в Україні : тези IV Міжнар. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. В. Федорченко, О. К. Шафалюк, В. П. Пилипчук]. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 78–84.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24558 |
|
Language |
uk
|
|