Вокально-фортепіаний ансамбль у дискурсі творчої діяльності концертмейстера та вокаліста
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23905/
|
|
Title |
Вокально-фортепіаний ансамбль у дискурсі творчої діяльності концертмейстера та вокаліста
Vocal-piano ensemble in the discourse of creative activity of the concertmaster and vocalis Вокально-фортепианнЫй ансамбль в дискурсе творЧеской деятельности концертмейстера и вокалиста |
|
Creator |
Леонтієва, Софія Леонідівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування) |
|
Description |
Стаття присвячена вивченню музичної діяльності в галузі співтворчості учасників ансамблю. розгляда- ється вокально-фортепіанний дует, як приклад ансамблевого виконавства співака та піаніста. зроблено акцент на структурі діяльності особистості, що базується на формулі «потреба – мотив – дія – мета – фактор» та її втілення у співтворчості концертмейстера та вокаліста. всі елементи формули розглядають- ся з позицій сценічної, практичної діяльності. в статті доведено, що спільна дія для реалізації сумісного творчого результату це природній діалектичний прояв поєднання співучості одного інструменту (людсько- го голосу) та ударності іншого (фортепіано як клавішно-ударний інструмент). The article is devoted to the study of musical activity in the field of co-creation of the ensemble members. The vocal-piano duo, as an example of the ensemble performance of the singer and pianist, is considered. The emphasis is placed on the structure of the personality activity based on the formula "need – motive – action – goal – factor" and its implementation in the co-operation of the concertmaster and vocalist. All elements of the formula are considered from the point of view of the stage, practical activity. It is proved in the article that the joint action to realize a coherent creative result is a natural dialectic manifestation of the combination of the coherence of one instrument (human voice) and piano as a keyboard perkussion instrument) Статья посвящена изучению музыкальной деятельности в области сотворчества участников ансамбля. рассматривается вокально-фортепиано дуэт, как пример ансамблевого исполнительства певца и пи- аниста. Сделан акцент на структуре деятельности личности, основанный на формуле «потребность – мотив – действие – цель – фактор» и ее воплощение в сотворчества концертмейстера и вокалиста. все элементы формулы рассматриваются с позиций сценической, практической деятельности. в ста- тье доказано, что совместное действие для получения совместного творческого результата это естес- твенное диалектическое проявление синтеза напевности одного инструмента (человеческого голоса) и ударности другого (фортепиано как клавишно-ударный инструмент). |
|
Date |
2018-03-11
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/23905/1/Leontieva_%20MV_55_2018.pdf
Леонтієва, Софія Леонідівна (2018) Вокально-фортепіаний ансамбль у дискурсі творчої діяльності концертмейстера та вокаліста Молодий вчений (3(55)). с. 567-569. ISSN 2304-5809 |
|