Запис Детальніше

Використання хмарних технологій для формування соціальної компетентності учнів у процесі навчання математики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/706573/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/601
 
Title Використання хмарних технологій для формування соціальної компетентності учнів у процесі навчання математики
Using the cloud technology to form the students’ social competence in learning mathematics
 
Creator Придача, Т.В.
 
Subject 004.7 Computer communication. Computer networks
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
373 Kinds of school providing general education
51 Mathematics
 
Description Метою дослідження є розкриття можливостей, тенденцій та переваг використання хмарних технологій для формування соціальної компетентності учнів у процесі навчання математики. Задачами дослідження є аналіз існуючих можливостей та тенденцій використання хмарних технологій у процесі навчання математики, а також їх застосування з метою формування соціальної компетентності учнів. Об’єктом дослідження є процес навчання математики учнів гімназії. Предметом дослідження є використання хмарних технологій у процесі навчання математики для формування соціальної компетентності учнів. У дослідженні проаналізовано основні відомості, перспективи та наведено приклади формування соціальної компетентності учнів на різних етапах уроку математики з використанням хмарних сервісів Office 365, Google Apps та інших. Для досягнення поставленої мети було використано загальнонаукові методи дослідження: аналіз, узагальнення та систематизацію. Результати дослідження показали, що включення хмарних технологій у процес навчання математики сприяє активній співпраці вчителя та учнів, надає можливість організувати позакласну, дистанційну роботу.
The aim of this study is the elucidation of abilities, tendencies, and benefits of using the cloud technologies to form the pupils’ social competence in learning mathematics. The research tasks are the analysis of existing abilities and tendencies of using the cloud technologies in learning mathematics, their usage with the purpose of forming the pupils’ social competence. The object of research is the process of learning mathematics for pupils of a gymnasium. The subject of research is using the cloud technologies in learning mathematics for forming the pupils’ social competence. In the research the main information, perspectives are analyzed and the examples of forming the pupils’ social competence on different stages of the mathematics lesson with using the cloud services Office 365, Google Apps and others are given. To achieve this goal the general scientific methods of research: analysis, generalization, and systematization are used. The research results are showed that the inclusion of the cloud technologies in the process of learning mathematics makes for active cooperate of a teacher and pupils, makes an opportunity to organize extracurricular, remote work.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/706573/1/601-1-2631-1-10-20170502.pdf
- Придача, Т.В. (orcid.org/0000-0003-2178-5647 <http://orcid.org/0000-0003-2178-5647>) (2017) Using the cloud technology to form the students’ social competence in learning mathematics New computer technology (15). pp. 223-226. ISSN 2309-1460