Готовність вчителя до соціокультурної діяльності в умовах двомовності
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710631/
http://posek.km.ua/images/stories/doc/Zbirnyk_konferentsii_2018/podilsky_college_tezy3.pdf |
|
Title |
Готовність вчителя до соціокультурної діяльності в умовах двомовності
Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism |
|
Creator |
Кульбіда, С.В.
|
|
Subject |
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Представлено структурні складові готовності вчителя до соціокультурної діяльності з нечуючими в умовах використання української словесної і української жестової мов.
This paper presents the structural components of teacher’s readiness to socio-cultural activities with deaf in terms of use verbal and Ukrainian sign language. |
|
Publisher |
Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710631/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D1%96%D0%B4%D0%B0%20%D0%A1.%D0%92.%2C%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B6%2C%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C%202018.pdf
- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495 <http://orcid.org/0000-0002-0194-3495>) (2018) Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism In: Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 163-165. ISBN 978-966-654-490-5 |
|