Запис Детальніше

Готовність вчителя до соціокультурної діяльності в умовах двомовності

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710631/
http://posek.km.ua/images/stories/doc/Zbirnyk_konferentsii_2018/podilsky_college_tezy3.pdf
 
Title Готовність вчителя до соціокультурної діяльності в умовах двомовності
Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism
 
Creator Кульбіда, С.В.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Представлено структурні складові готовності вчителя до соціокультурної діяльності з нечуючими в умовах використання української словесної і української жестової мов.
This paper presents the structural components of teacher’s readiness to socio-cultural activities with deaf in terms of use verbal and Ukrainian sign language.
 
Publisher Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710631/1/%D0%9A%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D1%96%D0%B4%D0%B0%20%D0%A1.%D0%92.%2C%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B6%2C%20%D0%BA%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%8C%202018.pdf
- Кульбіда, С.В. (orcid.org/0000-0002-0194-3495 <http://orcid.org/0000-0002-0194-3495>) (2018) Willingness of teachers to socio-cultural activities in the conditions of bilingualism In: Інновації партнерської взаємодії освіти, економіки та соціального захисту в умовах інклюзії та прагматичної реабілітації соціуму: матеріали II міжнародної науково-практичної конференції Подільський спеціальний навчально-реабілітаційний соціально-економічний коледж, м. Кам’янець-Подільський, Україна, pp. 163-165. ISBN 978-966-654-490-5