Запис Детальніше

Особливості комп’ютерних засобів тестування знань

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710632/
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/827
 
Title Особливості комп’ютерних засобів тестування знань
Features of computer testing knowledge
 
Creator Брітавська, О.П.
Дончев, І.І.
Бондаренко, Н.В.
Горохов, В.В.
Опарін, А.В.
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.02 General questions of didactics and method
37.09 Organization of instruction
 
Description The aim of the study is to introduce computer testing (CT) knowledge of students of specialized educational institutions to monitor the level of assimilation of theoretical knowledge and skills acquisition. The objectives of the study are to analyze the features of CT in the initial process as one of the ways of controlling knowledge of students during the current and thematic testing, final control, as a result of self-training of students, as well as in the case of distance learning for self-testing purposes. The objects of research are the process of CT in the system of knowledge control, the clarification of the benefits of using information technology in the testing process, as well as possible problems that arise in this case. The subject of the study is the use of the MyTest program suite for the creation and implementation of CT, the collection and analysis of results. Due to its simplicity, this complex can be used in educational institutions of different levels. On the one hand, the MyTest program suite does not have scaling features, but on the other hand, it is as simple and easy as a computational resource program that allows you to test simultaneously on multiple computers. The research results were introduced in the educational process of the MKTF of the OMA and some of the secondary schools of Odessa.
Метою дослідження є запровадження комп’ютерного тестування (КТ) знань учнів профільних навчальних закладів для моніторингу рівня засвоєння теоретичних відомостей і набуття вмінь та навичок. Задачами дослідження є аналіз особливостей КТ у навчальному процесі як одного зі способів контролю знань учнів під час поточної і тематичної перевірки, підсумкового контролю, в результаті самопідготовки учнів, а також у разі дистанційного навчання з метою самотестування. Об’єктами дослідження є процес КТ у системі контролю знань, з’ясування переваг використання інформаційних технологій у процесі тестування, а також можливих проблем, що виникають у цьому випадку. Предметом дослідження є використання комплексу програм MyTest для створення і проведення КТ, збирання й аналізу результатів. Завдяки своїй простоті цей комплекс можна використовувати у навчальних закладах різних рівнів. З одного боку комплекс програм MyTest не має функцій масштабування, а з іншого – це максимально проста і невибаглива до обчислювальних ресурсів програма, що надає можливість провести тестування одночасно на декількох комп’ютерах. Результати досліджень запроваджені в навчальному процесі Морехідного коледжу технічного флоту Національного університету «Одеська морська академія» і деяких ЗЗСО м. Одеса.
 
Publisher Видавничий центр ДВНЗ «Криворізький національний університет»
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710632/1/127-133_BritavskaDonchevBondarenkoGorohovOparin.pdf
- Брітавська, О.П., Дончев, І.І., Бондаренко, Н.В., Горохов, В.В. and Опарін, А.В. (2018) Features of computer testing knowledge New computer technology (16). pp. 127-133. ISSN 2309-1460