Запис Детальніше

Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710641/
 
Title Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі
Teaching strategies at an inclusive educational institution
 
Creator Данілавічютє, Е.А.
Литовченко, С.В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У посібнику представлено закономірності розвитку вітчизняної інклюзії та її місце у єдиній системі освіти. Розкрито поняття «гуманістична педагогічна взаємодія» як основа стратегій викладання. Репрезентовано концептуальні засади проектування педагогічної діяльності в інклюзивному класі. Особливу увагу приділено стратегіям планування та реалізації навчально-виховного процесу.
Посібник адресовано педагогам-практикам, батькам, викладачам і слухачам курсів підвищення кваліфікації закладів післядипломної педагогічної освіти, викладачам та студентам вищих навчальних закладів, науковцям, науково-педагогічним працівникам.
The manual presents the patterns of development of domestic inclusiveness and its place in a unified education system. The concept of "humanistic pedagogical interaction" as the basis of teaching strategies is revealed. Conceptual principles of designing pedagogical activity in the inclusive class are represented. Particular attention is paid to the strategies of planning and implementation of the educational process.
The manual is addressed to pedagogues-practitioners, parents, teachers and students of advanced training courses for postgraduate pedagogical education institutions, teachers and students of higher educational establishments, scientists, scientific and pedagogical workers.
 
Publisher Видавнича група «А.С.К.»
 
Contributor Колупаєва, А.А.
 
Date 2012
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710641/1/%D0%94%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%96%D1%87%D1%8E%D1%82%D1%94%20%D0%95.%D0%90.%2C%20%D0%9B%D0%B8%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%A1.%D0%92.%20%D0%A1%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B2%20%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%96.pdf
Данілавічютє, Е.А. (orcid.org/0000-0003-3911-7612 <http://orcid.org/0000-0003-3911-7612>) and Литовченко, С.В. (2012) Teaching strategies at an inclusive educational institution Інклюзивна освіта . Видавнича група «А.С.К.», м. Київ, Україна. ISBN 978-966-2251-17-3