Запис Детальніше

Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
Научные подходы и практические аспекты оценки рыночных позиций бренда (на примере отрасли шоколадных и кондитерских изделий Украины)
Scientific approaches and practical aspects of brand market position estimation (on the example of chocolate and pastry wares industry of Ukraine)
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Березова, Світлана Миколаївна
 
Subject бренд
brand
брендинг
branding
стратегія
strategy
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
ефективність
эффективность
efficiency
розумове поле бренда
мыслительное поле бренда
mindspace of brand
 
Description У статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»).
В статье авторами конкретизировано понятие брендинга и его преимуществ. Проанализированы современные научные подходы к оценке рыночных позиций бренда (на примере отечественного рынка кондитерских и шоколадных изделий) и анализу характера восприятия его потребителем (в частности на примере ТМ «Roshen»).
In the article the authors specify the concept of branding and its advantages. The modern scientific approaches to brand market position estimation (on the example of national market of chocolate and pastry wares) and analysis of character of its perception by consumer (in particular on the example of trade mark “Roshen”) are analyzed.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-10T06:20:43Z
2012-05-10T06:20:43Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Махнуша, С.М. Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — №1. — С. 105-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25360
 
Language uk