Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України)
Научные подходы и практические аспекты оценки рыночных позиций бренда (на примере отрасли шоколадных и кондитерских изделий Украины) Scientific approaches and practical aspects of brand market position estimation (on the example of chocolate and pastry wares industry of Ukraine) |
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Березова, Світлана Миколаївна |
|
Subject |
бренд
brand брендинг branding стратегія strategy конкурентоспроможність конкурентоспособность competitiveness ефективність эффективность efficiency розумове поле бренда мыслительное поле бренда mindspace of brand |
|
Description |
У статті авторами конкретизовано поняття брендингу та його переваг. Проаналізовано сучасні наукові засади до оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі вітчизняного ринку кондитерських і шоколадних виробів) та спосіб аналізу характеру сприйняття його споживачем (зокрема на прикладі ТМ «Roshen»).
В статье авторами конкретизировано понятие брендинга и его преимуществ. Проанализированы современные научные подходы к оценке рыночных позиций бренда (на примере отечественного рынка кондитерских и шоколадных изделий) и анализу характера восприятия его потребителем (в частности на примере ТМ «Roshen»). In the article the authors specify the concept of branding and its advantages. The modern scientific approaches to brand market position estimation (on the example of national market of chocolate and pastry wares) and analysis of character of its perception by consumer (in particular on the example of trade mark “Roshen”) are analyzed. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-10T06:20:43Z
2012-05-10T06:20:43Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша, С.М. Наукові засади та практичні аспекти оцінки ринкових позицій бренда (на прикладі галузі шоколадних і кондитерських виробів України) [Текст] / С.М. Махнуша, С.М. Березова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — №1. — С. 105-113.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25360 |
|
Language |
uk
|
|