Запис Детальніше

Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації
Риски маркетинговой деятельности: влияние глобализации
Risks of marketing activity: globalization influence
 
Creator Петруня, Віра Юріївна
 
Subject глобалізація
глобализация
globalization
зовнішнє середовище
внешняя среда
environment
організація
organization
маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
marketing activity
ризики
риски
risks
 
Description У статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації.
В статье рассмотрено влияние экономической глобализации на маркетинговую деятельность организаций. Выявлено, как изменяется система рисков маркетинговой деятельности частных и государственных организаций под влиянием глобализации.
In the article the influence of economic globalization on marketing activity of an organization is examined. There is determined how the system of risk of marketing activity of private and government organizations is changing under the globalization influence.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-05-10T06:30:07Z
2012-05-10T06:30:07Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Петруня, В.Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації [Текст] / В.Ю. Петруня // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 114-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361
 
Language uk