Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації
Риски маркетинговой деятельности: влияние глобализации Risks of marketing activity: globalization influence |
|
Creator |
Петруня, Віра Юріївна
|
|
Subject |
глобалізація
глобализация globalization зовнішнє середовище внешняя среда environment організація organization маркетингова діяльність маркетинговая деятельность marketing activity ризики риски risks |
|
Description |
У статті розглянуто вплив економічної глобалізації на маркетингову діяльність організацій. Визначено, як змінюється система ризиків маркетингової діяльності приватних і державних організацій під впливом глобалізації.
В статье рассмотрено влияние экономической глобализации на маркетинговую деятельность организаций. Выявлено, как изменяется система рисков маркетинговой деятельности частных и государственных организаций под влиянием глобализации. In the article the influence of economic globalization on marketing activity of an organization is examined. There is determined how the system of risk of marketing activity of private and government organizations is changing under the globalization influence. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-10T06:30:07Z
2012-05-10T06:30:07Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петруня, В.Ю. Ризики маркетингової діяльності: вплив глобалізації [Текст] / В.Ю. Петруня // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 114-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25361 |
|
Language |
uk
|
|