Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб
Оценка результатов деятельности руководителей маркетинговых служб Assessment of results of functional units department of marketing |
|
Creator |
Райко, Діана Валеріївна
|
|
Subject |
оцінка діяльності
оценка деятельности activity assessment керівники маркетингових служб руководители маркетинговых служб heads of departments of marketing |
|
Description |
Удосконалено методичне забезпечення з оцінки діяльності керівників відділів департаменту маркетингу, відмінність якого полягає в урахуванні функціональної спрямованості роботи кожного відділу, застосуванні експертних методів із використанням універсальної шкали Харінгтона для кількісного визначення показників за двома складовими: результатами роботи та якостями керівників (діловими, професійними та особистісними). Загальна оцінка керівника відповідає якісним ознакам від «низька» до «дуже висока», що дозволяє ухвалювати кадрові рішення під час просування керівників та їх матеріального мотивування, а також визначати пріоритетні напрями поліпшення результатів їхньої роботи та вдосконалення професійних, ділових, особистісних якостей.
Усовершенствовано методическое обеспечение по оценке деятельности руководителей отделов департамента маркетинга, отличие которого заключается в учете функциональной направленности работы каждого отдела, применении экспертных методов с использованием универсальной шкалы Харрингтона для количественного определения показателей по двум составляющим: результатам работы и качествам руководителей (деловым, профессиональным и личностным). Общая оценка руководителя соответствует качественным признакам от «низкая» до «очень высокая», позволяет принимать кадровые решения при продвижении руководителей и их материальном мотивировании, а также определять приоритетные направления улучшения результатов их работы и совершенствования профессиональных, деловых, личностных качеств. Improved methodological support of the evaluation heads of departments of marketing, which difference consists in the account of a functional work orientation of each department, the application of expert methods using universal Harrington’s scale for the quantitative determination of indicators in two components: the results of the work and leaders qualities (business, professional and personal). The general estimation of the head corresponds to qualitative signs from “low” to “very high”, allows to make personnel decisions at advancement of heads and their material motivation and also to define priority directions of improvement results of their work and perfection their professional, business, personal qualities. |
|
Publisher |
ТОВ "ВТД "Університетська книга"
|
|
Date |
2012-05-10T06:37:18Z
2012-05-10T06:37:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Райко, Д.В. Оцінка результатів діяльності керівників маркетингових служб [Текст] / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2012. — № 1. — С. 123-131.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/25362 |
|
Language |
uk
|
|