Запис Детальніше

Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії
 
Creator Пан, Лілія
 
Subject бренд
маркетинг
лояльність
brand
maketing
loyalty
 
Description 3 загостренням конкурентної боротьби та появою безлічі брендів однотипної продукції на ринку, з'явилась необхідність у формуванні та підтримці лояльності клієнтів. При цьому важливим є розуміння різниці понять „лояльність" (loyalty) та „прихильність" (commitment). Лояльність - це позитивний прояв поведінкового аспекту „споживач-марка", що базується на досвіді споживача. Прихильність - психологічний феномен, що відбиває стійку позитивну асоціацію з маркою в свідомості споживача. За оцінками спеціалістів, збільшення числа лояльних клієнтів на 5% в середньому може призвести до збільшення обсягів збуту на 100%.
 
Date 2009-10-13T16:25:51Z
2009-10-13T16:25:51Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Пан Л. В. Лояльність споживачів як стратегічний показник успішності компанії / Пан Л. В. // Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. праць професорсько-викладацького складу і аспірантів / за ред. : Мальчина Ю. М., Ніколенка Ю. В. ; МОН України, Акад. муніципального управління. - К., 2008. - Вип. 28. - С. 193-200.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/375
 
Relation Теорії мікро-макроекономіки : зб. наук. праць професорсько-викладацького складу і аспірантів / за ред. : Мальчина Ю. М., Ніколенка Ю. В. ; МОН України, Акад. муніципального управління. - К., 2008. - Вип. 28.
 
Publisher МОН України, Акад. муніципального управління