Запис Детальніше

Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем
 
Creator Пан, Лілія
 
Subject маркетинг
споживачі
marketing
consumers
 
Description Метою статті є з'ясування причин зміни маркетингових парадигм та обгрунтування об'єктивної необхідності втілення нової моделі проактивного маркетингу в українську ринкову практику.
 
Date 2009-10-13T16:29:17Z
2009-10-13T16:29:17Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Пан Л. В. Маркетинг нових ідей як сучасна модель розвитку взаємовідносин зі споживачем / Пан Л. В. // Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148. - С. 84-87.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/376
 
Language ua
 
Relation Культура народов Причерноморья. - 2008. - № 148.