Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості формування брендів промисловими підприємствами України
|
|
Creator |
Романченко, Наталія
|
|
Subject |
бренд
промислові підприємства brand industrial enterprise |
|
Description |
Загальний підхід до основ формування торговельних марок та організації керування торговельною маркою й прихильністю споживача промислових товарів вимагає уточнення в зв'язку з наявністю у промислових брендів чітких особливостей. Для того, щоб створити промисловий бренд, необхідно чітко зрозуміти його відмінність від споживчого.
|
|
Date |
2011-07-21T14:28:14Z
2011-07-21T14:28:14Z 2010 |
|
Type |
Conference materials
|
|
Identifier |
Романченко Н. В. Особливості формування брендів промисловими підприємствами України / Романченко Н. В. // Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010. - С. 63-65.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/1119 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Особенности развития регионов Украины в новых экономических условиях : материалы первой всеукр. науч. web-конф. молодых ученых, 4 марта 2010 г. / М-во образования и науки Украины, Тавр. нац. ун-т им. В. И. Вернадского, Нац. ун-т "Киево-Могилянская академия" ... [и др.]. - Симферополь, ДИАЙПИ, 2010.
|
|