Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг
|
|
Creator |
Добуш, Ю. Я.
|
|
Subject |
маркетинг
рекреаційна сфера ринок рекреаційних послуг управлінський механізм marketing recreation sphere recreation services market management mechanism |
|
Description |
Досліджено зарубіжний досвід із впровадження маркетингу у рекреаційній сфері, розглянуто моделі державної участі в регулюванні рекреаційної сфери, зображено механізм функціонування ринку рекреаційних послуг, визначено маркетингові функції на макро-, мезо- та мікрорівні організаційно-управлінського механізму регулювання ринку рекреаційних послуг. Foreign experience on marketing introduction in recreational sphere is investigated, models of the state participation in regulation by recreational sphere are considered, the mechanism of functioning of the market of recreational services is represented, marketing functions on makro-meso and microlevel of the organizational-administrative mechanism of regulation of the market of recreational services are defined.
|
|
Date |
2012-05-14T07:37:05Z
2012-05-14T07:37:05Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Добуш Ю. Я. Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг / Ю.Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 63–71. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12289 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|