Запис Детальніше

Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг
 
Creator Добуш, Ю. Я.
 
Subject маркетинг
рекреаційна сфера
ринок рекреаційних послуг
управлінський механізм
marketing
recreation sphere
recreation services market
management mechanism
 
Description Досліджено зарубіжний досвід із впровадження маркетингу у рекреаційній сфері, розглянуто моделі державної участі в регулюванні рекреаційної сфери, зображено механізм функціонування ринку рекреаційних послуг, визначено маркетингові функції на макро-, мезо- та мікрорівні організаційно-управлінського механізму регулювання ринку рекреаційних послуг. Foreign experience on marketing introduction in recreational sphere is investigated, models of the state participation in regulation by recreational sphere are considered, the mechanism of functioning of the market of recreational services is represented, marketing functions on makro-meso and microlevel of the organizational-administrative mechanism of regulation of the market of recreational services are defined.
 
Date 2012-05-14T07:37:05Z
2012-05-14T07:37:05Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Добуш Ю. Я. Перспективи впровадження маркетингу в організаційно-управлінський механізм регулювання ринку рекреаційних послуг / Ю.Я. Добуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 63–71. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12289
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»