Інформаційне забезпечення маркетингового управління
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Інформаційне забезпечення маркетингового управління
|
|
Creator |
Россоха, Володимир
|
|
Subject |
інформаційне забезпечення
маркетингове управління |
|
Description |
Висвітлено сутність, роль і значення інформації для прийняття оперативних, тактичних і стратегічних управлінських рішень. Розглянуто основні компоненти системи ринкової інформації й напрями проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано необхідність застосування інформаційних систем і технологій в практичній діяльності. Виявлено перешкоди на шляху інформаційного забезпечення маркетингового управління.
|
|
Date |
2013-04-11T13:41:16Z
2013-04-11T13:41:16Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Россоха В. В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6. - С. 53-56.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2287 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
АгроІнКом : аграр. інформ. наук.-вироб. журн. : наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6.
|
|