Запис Детальніше

Інформаційне забезпечення маркетингового управління

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційне забезпечення маркетингового управління
 
Creator Россоха, Володимир
 
Subject інформаційне забезпечення
маркетингове управління
 
Description Висвітлено сутність, роль і значення інформації для прийняття оперативних, тактичних і стратегічних управлінських рішень. Розглянуто основні компоненти системи ринкової інформації й напрями проведення маркетингових досліджень. Обґрунтовано необхідність застосування інформаційних систем і технологій в практичній діяльності. Виявлено перешкоди на шляху інформаційного забезпечення маркетингового управління.
 
Date 2013-04-11T13:41:16Z
2013-04-11T13:41:16Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Россоха В. В. Інформаційне забезпечення маркетингового управління / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6. - С. 53-56.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2287
 
Language ua
 
Relation АгроІнКом : аграр. інформ. наук.-вироб. журн. : наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 4-6.