Запис Детальніше

Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти
 
Creator Россоха, Володимир
 
Subject промисловий маркетинг
споживчий маркетинг
 
Description Висвітлено сутність споживчого і промислового маркетингу. За порівняльними ознаками виявлено їхні відмінності. Визначено інструменти і технології проведення маркетингової політики. Запропоновано шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності в сучасних умовах функціонування ринку.
 
Date 2013-04-11T13:52:11Z
2013-04-11T13:52:11Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Россоха В. В. Промисловий і споживчий маркетинг: особливості та інструменти / В. В. Россоха // АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9. - С. 85-89.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2289
 
Language ua
 
Relation АгроІнКом: аграр. інформ. наук.-вироб. журн.: наук.-практ. вид. / гол. ред. і вид. Лобас М. Г. - Чабани, 2012. - № 7-9.