Запис Детальніше

Стандартизація на рівні маркетингових досліджень

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стандартизація на рівні маркетингових досліджень
 
Creator Морозов, В. О.
Антоненко, О. М.
Сопільник, Р. Л.
 
Subject стандартизація
маркетингові дослідження
індустріалізація
алгоритм
блок
модуль
діагностика
ринок
підприємство
товар
споживач
зворотний зв’язок
кластер
нейромережі
програмне забезпечення
прогноз
управління
standardization
market research
industrialization
algorithm
block
module
diagnostic
market
enterprise
product
customer
feedback
cluster
neironetworks
program providing
forecast
management
 
Description Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного,
технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.
 
Date 2012-05-15T08:18:01Z
2012-05-15T08:18:01Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Морозов В. О. Стандартизація на рівні маркетингових досліджень / В. О. Морозов, О. М. Антоненко, Р. Л. Сопільник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 114–120. – Бібліографія: 9 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12296
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»