Запис Детальніше

Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб
 
Creator Трач, О. Ю.
Карий, О. І.
 
Subject імідж
бренд
репутація
територія
організація
особа
image
brand
reputation
territory
organization
person
 
Description Нідставі аналізу літературних джерел розглянуто питання формування іміджу, бренду та репутації для осіб, організацій та територій, визначено спільні та відмінні риси понять “імідж”, “бренд” та “репутація”. Крім того, надано рекомендації щодо успішного використання іміджу, бренду та репутації для розвитку організацій, територій та окремих осіб. The issue of forming the image, brand and reputation for individuals, organizations and territories are discussed based on the analysis of literary sources, common and distinguishing features of the concepts of "image", "brand" and "reputation" are identified in the article. Furthermore, the recommendations on successful application of image, brand, and reputation for development of organizations, territories and individuals are submitted.
 
Date 2012-05-15T09:49:29Z
2012-05-15T09:49:29Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Трач О. Ю. Імідж, бренд та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб / О. Ю. Трач, О. І. Карий // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 182–187. – Бібліографія: 23 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12308
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»