Запис Детальніше

Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи
 
Creator Бублик, М. І.
 
Subject екологічний маркетинг
зелений бізнес
техногенні збитки
соціо-еколого-економічна система
environmental marketing
green business
man-made damage
socio-ecological-economic system
 
Description Проаналізовано теоретико-методологічні основи формування екологічного маркетингу як інструменту механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи. Запропонована циклічна модель формування стратегічного маркетингового плану виробництва екотоварів та екопослуг дасть змогу зменшити обсяг техногенних збитків на кожному з ієрархічних рівнів соціо-еколого-економічної системи. The article analyzes theoretical and methodological foundations of environmental marketing as a tool for the mechanism of socio-ecological-economic system. The proposed cyclic model of strategic marketing plan and production ekotovariv ekoposluh will reduce man-made losses in each of the hierarchical levels of socio-ecological-economic system.
 
Date 2012-05-15T10:02:21Z
2012-05-15T10:02:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Бублик М. І. Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи / М. І. Бублик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 202–207. – Бібліографія: 25 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12311
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»