Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи
|
|
Creator |
Бублик, М. І.
|
|
Subject |
екологічний маркетинг
зелений бізнес техногенні збитки соціо-еколого-економічна система environmental marketing green business man-made damage socio-ecological-economic system |
|
Description |
Проаналізовано теоретико-методологічні основи формування екологічного маркетингу як інструменту механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи. Запропонована циклічна модель формування стратегічного маркетингового плану виробництва екотоварів та екопослуг дасть змогу зменшити обсяг техногенних збитків на кожному з ієрархічних рівнів соціо-еколого-економічної системи. The article analyzes theoretical and methodological foundations of environmental marketing as a tool for the mechanism of socio-ecological-economic system. The proposed cyclic model of strategic marketing plan and production ekotovariv ekoposluh will reduce man-made losses in each of the hierarchical levels of socio-ecological-economic system.
|
|
Date |
2012-05-15T10:02:21Z
2012-05-15T10:02:21Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бублик М. І. Екологічний маркетинг як інструмент механізму розвитку соціо-еколого-економічної системи / М. І. Бублик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – № 706 : Логістика. – С. 202–207. – Бібліографія: 25 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/12311 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
|
|