Запис Детальніше

Методологічні та ідеологічні засади формування французької системи освіти

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні та ідеологічні засади формування французької системи освіти
Methodological and Ideological Grounds of French Education System
 
Creator Юхименко, Наталія
 
Subject освіта
філософія освіти
Відродження
Просвітництво
система освіти
французька система освіти
education
philosophy of education
the Renaissance
the Enlightenment
French education system
 
Description У статті здійснено аналіз методологічних та ідеологічних засад, що стали підґрунтям для формування французької системи освіти. З’ясовано, що у період Відродження в освітній парадигмі було сформульовано основні світоглядні основи гуманоцентричної педагогіки, зроблено акценти на особистісному виборі, накреслено світоглядні орієнтири у освітянській діяльності. Французьке Просвітництво розкрите як таке, котрому властиві культ розуму, науки та освіти, віра у вічний прогрес, повага до мистецтва тощо. The article analyzes the methodological and ideological principles that became the basis for the formation of the French education system. It was found that during the Renaissance in the educational paradigm was formulated basic philosophical foundations of human-centric pedagogy focuses on personal choice, drawn ideological orientations in educational activities. French Enlightenment opened as such, which the peculiar cult of reason, science and education, belief in perpetual progress, respect for the art of others.
 
Date 2013-11-15T14:06:16Z
2013-11-15T14:06:16Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Юхименко Н. Ф. Методологічні та ідеологічні засади формування французької системи освіти / Юхименко Н. Ф. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 140 : Теорія та історія культури. - С. 29-33
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2623