Запис Детальніше

Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів
Art Theory of Vladimir Sterligov on the Background of Philosophical Ideas of the Oberiuts and Chinars
 
Creator Лозова, Лідія
 
Subject В. Стерлігов
Д. Хармс
Я. Друскін
чинарі
оберіути
чашно-купольне мистецтво
Vladimir Sterligov
Daniil Harms
Yakov Druskin
Kazimir Malevich
the Chinars
OBERIU
straight-curve
chalice-cupola art
 
Description У цій статті розглянуто зв’язок «чашно-купольної» теорії ленінградського художника Володимира Стерлігова (1904–1973), яка постала у 1960-х рр., з філософськими ідеями «чинарів-оберіутів» – а особливо поета Даниїла Хармса (1905–1942) та філософа Якова Друскіна (1902–1980), – які у 1930-х рр. значною мірою розвинули і трансформували ідеї вчителя В. Стерлігова художника К. Малевича (1878–1935). The article tracks and analyzes connections between the 1960s “chalice and cupola” theory of the Leningrad artist Vladimir Sterligov (1904–1973) and certain philosophical ideas of the Oberiuts and the Chinars – especiall the poet Daniil Harms (1905–1942) and the philosopher Yakov Druskin (1902–1980) – in the 1930s. In 1930s, the Oberiuts developed and transformed the ideas of Sterligov’s Kazimir Malevich (1878–1935).
 
Date 2013-11-18T15:44:57Z
2013-11-18T15:44:57Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лозова Л. Я. Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів / Лозова Л. Я. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 140 : Теорія та історія культури. - С. 98-103
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2636