Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів
Art Theory of Vladimir Sterligov on the Background of Philosophical Ideas of the Oberiuts and Chinars |
|
Creator |
Лозова, Лідія
|
|
Subject |
В. Стерлігов
Д. Хармс Я. Друскін чинарі оберіути чашно-купольне мистецтво Vladimir Sterligov Daniil Harms Yakov Druskin Kazimir Malevich the Chinars OBERIU straight-curve chalice-cupola art |
|
Description |
У цій статті розглянуто зв’язок «чашно-купольної» теорії ленінградського художника Володимира Стерлігова (1904–1973), яка постала у 1960-х рр., з філософськими ідеями «чинарів-оберіутів» – а особливо поета Даниїла Хармса (1905–1942) та філософа Якова Друскіна (1902–1980), – які у 1930-х рр. значною мірою розвинули і трансформували ідеї вчителя В. Стерлігова художника К. Малевича (1878–1935). The article tracks and analyzes connections between the 1960s “chalice and cupola” theory of the Leningrad artist Vladimir Sterligov (1904–1973) and certain philosophical ideas of the Oberiuts and the Chinars – especiall the poet Daniil Harms (1905–1942) and the philosopher Yakov Druskin (1902–1980) – in the 1930s. In 1930s, the Oberiuts developed and transformed the ideas of Sterligov’s Kazimir Malevich (1878–1935).
|
|
Date |
2013-11-18T15:44:57Z
2013-11-18T15:44:57Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лозова Л. Я. Художня теорія В. Стерлігова на тлі філософських ідей чинарів-оберіутів / Лозова Л. Я. // Наукові записки НаУКМА. - 2013. - Т. 140 : Теорія та історія культури. - С. 98-103
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/2636 |
|