Запис Детальніше

Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами)

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами)
 
Creator Жукова, Юлія
 
Subject мовленнєві маніпулятивні стратегії
семантичний макрохід
мікрохід
рекламний текст
політична реклама
реципієнт
комунікатема
синкретичний зв’язок
політичний імідж
політична партія
 
Description The article deals with various types of speech manipulative strategies, according to the classification of
T. van Deik. Modern Ukrainian political television advertising is the article’s research object. It is concluded
that television advertising texts are full of speech manipulative strategies used in conjunction with one
another because of its structural and functional peculiarities.
У статті розглянуто різні типи мовленнєвих маніпулятивних стратегій, згідно з класифікацією Т. ван Дейка. У якості об’єкта дослідження постає сучасна українська політична телевізійна реклама, що рясніє різними типами стратегій. Проводячи дослідження, доходимо висновку, що в телевізійному рекламному тексті з причини його структурних і функціональних особливостей мовленнєві маніпулятивні стратегії вживаються у сполученні одна з одною або одна зі стратегій реалізовується шляхом поєднання кількох інших.
 
Date 2014-06-17T07:35:52Z
2014-06-17T07:35:52Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Жукова Ю. О. Як завоювати електорат: досвід мовленнєвого дослідження (на матеріалі мовленнєвих маніпулятивних стратегій української політичної телевізійної реклами) / Жукова Ю. О. // Магістеріум. - 2014. - Вип.57 : Мовознавчі студії. - С. 29-33.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3065
 
Language ua
 
Relation Магістеріум. - 2014. - Вип.57 : Мовознавчі студії. - С. 29-33.