Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет
|
|
| Creator |
Забузова, В.
|
|
| Subject |
прикладна методологія
методи дослідження applied methodology research methods |
|
| Description |
Масова комунікація – актуальний об’єкт соціологічного наукового пошуку, який передбачає врахування виміру кількості людей, які є реципієнтами комунікації.
|
|
| Date |
2015-02-16T11:10:24Z
2015-02-16T11:10:24Z 2009 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Забузова В. В. Методи дослідження аудиторій масової комунікації: преса, радіо, телебачення та інтернет / Забузова В.В. // Наукові записки НаУКМА. - 2009. - Т. 96 : Соціологічні науки. - С. 55-60.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/3976 |
|
| Language |
ua
|
|