Запис Детальніше

Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту
 
Creator Шамборовський, Григорій
 
Subject свобода вибору споживача
суб’єктивний добробут
культура споживання
соціально-економічний клас
socioeconomic class
consumption culture
subjective well-being
freedom of consumer choice
 
Description Global consumer culture as a qualitative characteristic of socioeconomic welfare. The
article examines contemporary sociopsychological theories of consumer behavior. The author analyzes class and alternative approaches to the motivation, choice, and decision-making of the consumer under the conditions of globalization. The article deals with specific features of the global consumer culture and its role in shaping the socioeconomic welfare of countries at the beginning of the twenty-first century.
Досліджено сучасні соціально-психологічні теорії поведінки споживачів. Автор
проаналізував класові й альтернативні підходи до визначення мотивації, вибору та прийняття рішень споживачів в умовах глобалізації. Висвітлено особливості розвитку глобальної культури споживання та її роль у формуванні соціально-економічного добробуту країн на початку ХХІ ст.
 
Date 2015-06-26T08:44:19Z
2015-06-26T08:44:19Z
2015
 
Type Conference materials
 
Identifier Шамборовський Григорій. Глобальна культура споживання як якісна характеристика соціально-економічного добробуту / Грригорій Шамборовський // Будуємо нову Україну : збірник конференції ( 26-27 листопада 2014 р., м. Київ). - Київ : Видавничий дім "Києво-Могилянська академія", 2015. - С. 246-254
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/4599
 
Language ua