Запис Детальніше

Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ
 
Creator Нестеренко Л.
 
Subject University teacher professionalism
psychological and pedagogical peculiarities
professionalism criteria
professionalism
викладач ВНЗ
психолого-педагогічні закономірності
професіоналізм
критерії професіоналізму
 
Description The scientific investigation of the psychological and pedagogical criteria of the University teacher professionalism formation was done. The main methodological approaches to the University teacher professionalism formation were analyzed, different levels of the University teacher professionalism were highlighted and, as a result, the criteria of the University teacher professionalism level were formulated as well as characterized. In conclusion, it was scientifically proved that the presence of the above-mentioned criteria in the structure of University teacher professional activity define the quality of the scientific and pedagogical activity in the system of higher education.
Науково досліджено психолого-педагогічні критерії становлення професіоналізму викладача ВНЗ. У статті проаналізовано основні науково-методичні підходи щодо становлення професіоналізму педагога вищої школи, сформульовано та описано рівні професіоналізму науково-педагогічного працівника, схарактеризовані психолого-педагогічні критерії рівня професіоналізму науково-педагогічного працівника були. Науково доведено, що наявність у структурі професійної діяльності викладача вищої школи вищезазначених критеріїв визначають якість науково-педагогічної діяльності в системі вищої освіти.
 
Date 2015-07-08T10:58:33Z
2015-07-08T10:58:33Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Нестеренко Л. Психолого-педагогічні критерії визначення рівня професіоналізму викладачів ВНЗ / Л. Нестеренко // Мова : класичне – модерне – постмодерне : збірник наукових статей / Нац. ун-т «Києво-Могилянська академія» ; відповід. ред. В. М. Ожоган. – Київ : ТОВ «СІК ГРУП УКРАЇНА» 2014. – Вип. 1. – С. 106-112
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/5043
 
Language ua