Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.
|
|
| Creator |
Шиян, Оксана
|
|
| Subject |
українські медіа
трансформація медіа-процесів «StopFake» «Vgorode» |
|
| Description |
Дипломна робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів «StopFake», «Тексти.org.ua» та «Vgorode». У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.
|
|
| Date |
2015-09-07T06:55:46Z
2015-09-07T06:55:46Z 2015 |
|
| Type |
Other
|
|
| Identifier |
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6289
|
|
| Language |
ua
|
|