Запис Детальніше

Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Краудсорсинг інформації в українських медіа: кейси, проблеми та потенціал.
 
Creator Шиян, Оксана
 
Subject українські медіа
трансформація медіа-процесів
«StopFake»
«Vgorode»
 
Description Дипломна робота присвячена темі краудсорсингу інформації в ЗМІ, зокрема дослідженню проблем та потенціалу краудсорсингу в українських медіа. Джерельну базу наукового дослідження складають краудсорсингові проекти інформаційних сайтів «StopFake», «Тексти.org.ua» та «Vgorode». У першому розділі автор розглядає основні наукові праці, дослідження і практичні кейси, що пояснюють концепцію краудсорсингу, а також аналізує зарубіжний досвід застосування краудсорсингу в ЗМІ і актуальні його проблеми. В другому розділі розглядаються українські кейси застосування краудсорсингу для визначення їх проблем та потенціалу. Автором наводиться методологія дослідження, його теоретична основа та результати. Теоретичною основою дослідження є концепції медіа-грамотності та краудсорсингу в журналістиці, теорія дискурсу, а також альтернативна парадигма розвитку. Методологічну основу наукової роботи складають метод глибинного інтерв’ю, метод опитування (онлайн-анкетування) та дискурс-аналіз. Результати дослідження структуровані та проаналізовані відповідно до визначеної методології.
 
Date 2015-09-07T06:55:46Z
2015-09-07T06:55:46Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6289
 
Language ua