Запис Детальніше

Методика визначення цільового ринку компанії

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика визначення цільового ринку компанії
Technique of Definition of the Target Market of the Company
 
Creator Пічик, Катерина
 
Subject аналіз методичних підходів
цільові ринки компаній
товарно-ринкова матриця
Філіп Котлер
the target markets of the company
 
Description Clause is devoted to the analysis of methodical approaches to definition of the target markets of the
company. Especial attention it is given to formation of a complex technique of selection of the target
market of firm.
Статтю присвячено аналізу методичних підходів до визначення цільових ринків компаній.
Особливу увагу приділено формуванню комплексної методики вибору цільового ринку фірми.
 
Date 2015-10-20T07:16:06Z
2015-10-20T07:16:06Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Пічик Катерина Валеріївна. Методика визначення цільового ринку компанії / К. В. Пічик. // . - 2007. - Т. 68 : Економічні науки. - С. 66-69.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6809
 
Language ua