Методика визначення цільового ринку компанії
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика визначення цільового ринку компанії
Technique of Definition of the Target Market of the Company |
|
Creator |
Пічик, Катерина
|
|
Subject |
аналіз методичних підходів
цільові ринки компаній товарно-ринкова матриця Філіп Котлер the target markets of the company |
|
Description |
Clause is devoted to the analysis of methodical approaches to definition of the target markets of the company. Especial attention it is given to formation of a complex technique of selection of the target market of firm. Статтю присвячено аналізу методичних підходів до визначення цільових ринків компаній. Особливу увагу приділено формуванню комплексної методики вибору цільового ринку фірми. |
|
Date |
2015-10-20T07:16:06Z
2015-10-20T07:16:06Z 2007 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пічик Катерина Валеріївна. Методика визначення цільового ринку компанії / К. В. Пічик. // . - 2007. - Т. 68 : Економічні науки. - С. 66-69.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6809 |
|
Language |
ua
|
|