Запис Детальніше

Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи
Psychological knowledge in forming university teacher pedagogical position
 
Creator Бершадська, Ольга
Копець, Людмила
 
Subject Професійне становлення викладача
педагогічна позиція
педагогіка
поведінка людини
професіологія
pedagogical position
pedagogy
human behavior
 
Description The article gives detailed characteristics of teacher professional position, person-oriented one in particular, and defines the role of psychological knowledge in forming such a position during different stages of university teacher professional development.
У статті детально розглядаються компоненти педагогічної позиції, зокрема особистісно орієнтованої професійної позиції викладача, та визначається роль психологічного знання у формуванні такої позиції на різних етапах професійного становлення педагога.
 
Date 2015-10-24T16:56:41Z
2015-10-24T16:56:41Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Бершадська Ольга Василівна. Ставлення до психологічного знання у формуванні педагогічної позиції викладача вищої школи / Бершадська О. В., Копець Л. В. // Наукові записки НаУКМА. - 2007. - Т. 71 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 34-37.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/6860
 
Language ua