Запис Детальніше

Прикладні аспекти управління брендами в Україні

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прикладні аспекти управління брендами в Україні
The Applied Aspects of Management of Brands in Ukraine
 
Creator Пан, Лілія
Небиш, Інна.
 
Subject бренд
торгова марка
брендинг
 
Description This article is devoted to the generalization of existing receptions of the brands creation and
development of practical recommendations concerning use of these receptions by the domestic enterprise.
The difference of concepts «brand» and «trade mark» is found out, the ways of the future contents of
brand definitions are considered, the ways of a brand differentiation identification points concerning
competitors are determined.
Статтю присвячено узагальненню прийомів створення брендів та розробці практичних
рекомендацій щодо застосування цих прийомів вітчизняним підприємством. З'ясовується
відмінність між: поняттями «бренд» та «торгова марка», розглядаються способи визначення
змісту майбутнього бренду та шляхи ідентифікації точок диференціації бренду щодо
конкурентів.
 
Date 2015-11-03T13:32:15Z
2015-11-03T13:32:15Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Пан Лілія Володимирівна. Прикладні аспекти управління брендами в Україні / Л. В. Пан, І. П. Небиш // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 80-83.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7062
 
Language ua