Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу
eKMAIR
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title |
Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу
Conquest of Customers Attention Is the Main Task of Merchandising |
|
| Creator |
Пічик, Катерина
|
|
| Subject |
мерчандайзинг
споживач товар |
|
| Description |
Essence and necessity of merchandising is resulted. Grounded methods of bringing in customers attention to the goods which are offered by shops.
У статті розкрито сутність та необхідність мерчендайзингу. Обґрунтовано методи привернення уваги споживачів до товарів, що пропонуються магазинами. |
|
| Date |
2015-11-03T14:12:15Z
2015-11-03T14:12:15Z 2006 |
|
| Type |
Article
|
|
| Identifier |
Пічик Катерина Валеріївна. Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу / К. В. Пічик // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 84-86.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7063 |
|
| Language |
ua
|
|