Запис Детальніше

Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу
Conquest of Customers Attention Is the Main Task of Merchandising
 
Creator Пічик, Катерина
 
Subject мерчандайзинг
споживач
товар
 
Description Essence and necessity of merchandising is resulted. Grounded methods of bringing in customers attention to the goods which are offered by shops.
У статті розкрито сутність та необхідність мерчендайзингу. Обґрунтовано методи при­вернення уваги споживачів до товарів, що пропонуються магазинами.
 
Date 2015-11-03T14:12:15Z
2015-11-03T14:12:15Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Пічик Катерина Валеріївна. Застосування уваги споживача - головна мета мерчендайзингу / К. В. Пічик // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 84-86.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7063
 
Language ua