Запис Детальніше

Адаптація функцій маркетингового управління міжнародним бізнесом до культурних особливостей національних ринків

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація функцій маркетингового управління міжнародним бізнесом до культурних особливостей національних ринків
Adaptazation of Marketing Management in International Business to Cultural Peculiarities of National Markets
 
Creator Романченко, Наталія
 
Subject маркетинговий менеджмент
міжнародний бізнес
культура
 
Description The influence of national culture and also its material components on creation of substantial and
quality compounds of enterprise's «packs of development» is defined. The proposition of such «packs
of development» in foreign countries demand adaptation of management functions to culture environment.
The usage of criterial features for definition of material and non-material components of culture to
identification of environment's factors that conditioned of national culture phenomena and influence
on enterprise's international business is proposed.
У статті визначено вплив національної культури, у тому числі її матеріальних складових,
на формування речовинного та якісного складу «пакетів розвитку» підприємства, пропозиція
яких на зарубіжних ринках вимагає адаптації функцій менеджменту до культурного середовища.
Пропонуються до використання критеріальні ознаки для визначення матеріальних та нематеріальних компонентів культури з метою ідентифікації факторів зовнішнього середовища, що
зумовлені проявами національної культури і впливають на міжнародний бізнес підприємства.
 
Date 2015-11-03T14:34:05Z
2015-11-03T14:34:05Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Романченко Наталія Володимирівна. Адаптація функцій маркетингового управління міжнародним бізнесом до культурних особливостей національних ринків / Н. В. Романченко. // Наукові записки НаУКМА. - 2006. - Т. 56 : Економічні науки. - С. 87-89.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7064
 
Language ua