Запис Детальніше

Теоретико-методологічні підходи до розробки концепцій виховання молоді в історії педагогічної думки

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні підходи до розробки концепцій виховання молоді в історії педагогічної думки
Theoretical and Methodological Approaches to the Youth Raising Conception in the History of Pedagogical Science
 
Creator Кондратюк, Ольга
 
Subject морально-етичне виховання
молодь
Вищі навчальні заклади
гуманітарна освіта
студенти
навчання
історія педагогічної думки
навчально-виховний процес
the high schools
humanitarian education
the history of pedagogical science
 
Description The article is dedicated to examination of theoretical and methodological basics of the moral and ethical
upbringing in the high schools and forming of the high level of humanitarian education among students.
Aimed to this, analysis of the main concepts of studying and upbringing in the history of pedagogical
thought is made, which would be able to promote humanitarization of studying process in the high schools,
formation of the conceptual pedagogical approach in the process of moral and ethical upbringing of the
student youth.
Статтю присвячено розгляду теоретико-методологічних основ морально-етичного виховання
молоді у вищих навчальних закладах та формування високого рівня гуманітарної освіти серед студентів.
З цією метою здійснено аналіз основних концепцій навчання та виховання в історії педагогічної
думки, які 6 могли сприяти гуманітаризації навчально-виховного процесу у ВИЗ.
 
Date 2016-01-12T15:52:12Z
2016-01-12T15:52:12Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Кондратюк Ольга Петрівна. Теоретико-методологічні підходи до розробки концепцій виховання молоді в історії педагогічної думки / О. П. Кондратюк // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 47 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 3-7.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7741
 
Language ua