Запис Детальніше

Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття
 
Creator Басова, А.
 
Subject інтеріоризація
соціалізація
культурні індивідуальні практики
музика
критична теорія
Франкфуртська школа
капіталістичне суспільство
music
critical theory
capitalistic society
cultural individual practices
socialization
interiorization
Frankfurt school
 
Description The article discusses the basic ways in which music is defined and theorized in contemporary sociological theory. Two major approaches are outlined and juxtaposed – music as a product and snapshot of the actual social order and music as a result of individual practices. Each approach theoretical and methodological specifics, advantages, and disadvantages is analyzed and highlighted based on selected research, particularly
T. Adorno and T. DeNora’s writings.
У статті розглянуто основні підходи до концепту музики як об’єкта наукового теоретизування в соціологічній теорії ХХ століття. Окреслено два протилежних погляди на музику як соціальне явище – як продукт і ілюстрацію чинного соціального порядку та як результат індивідуальних практик. Проаналізовано особливості, переваги й недоліки обох підходів крізь призму досліджень провідних представників напрямів, як-от Теодор Адорно та Тіа де Нора.
 
Date 2016-01-18T12:02:09Z
2016-01-18T12:02:09Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Басова А. Г. Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття / А. Г. Басова // Наукові записки НаУКАМА. - 2015. - Т. 174: Слоціологічні науки. - С. 40-45
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7798
 
Language ua