Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття
|
|
Creator |
Басова, А.
|
|
Subject |
інтеріоризація
соціалізація культурні індивідуальні практики музика критична теорія Франкфуртська школа капіталістичне суспільство music critical theory capitalistic society cultural individual practices socialization interiorization Frankfurt school |
|
Description |
The article discusses the basic ways in which music is defined and theorized in contemporary sociological theory. Two major approaches are outlined and juxtaposed – music as a product and snapshot of the actual social order and music as a result of individual practices. Each approach theoretical and methodological specifics, advantages, and disadvantages is analyzed and highlighted based on selected research, particularly T. Adorno and T. DeNora’s writings. У статті розглянуто основні підходи до концепту музики як об’єкта наукового теоретизування в соціологічній теорії ХХ століття. Окреслено два протилежних погляди на музику як соціальне явище – як продукт і ілюстрацію чинного соціального порядку та як результат індивідуальних практик. Проаналізовано особливості, переваги й недоліки обох підходів крізь призму досліджень провідних представників напрямів, як-от Теодор Адорно та Тіа де Нора. |
|
Date |
2016-01-18T12:02:09Z
2016-01-18T12:02:09Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Басова А. Г. Концепт музики в соціологічній теорії ХХ століття / А. Г. Басова // Наукові записки НаУКАМА. - 2015. - Т. 174: Слоціологічні науки. - С. 40-45
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7798 |
|
Language |
ua
|
|