Запис Детальніше

Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології
 
Creator Куц, М.
 
Subject неприбуткові організації
підприємливість
корпоративна соціальна відповідальність бізнесу
соціальний підприємець
соціальне підприємництво
non-profit organizations
undertaking
corporate social responsibility
social entrepreneur
social entrepreneurship
 
Description This article examines the notion “social entrepreneurship” in it’s formation in the USA, Western Europe and Ukraine and in relation to the sociological discourse of the entrepreneurship notion per se. This comparison highlights the developing conventional wisdom approach to social entrepreneurs as agents of change in social field. It is discussed that sociological research can be instrumental in proving that motivation (driving factors) in social entrepreneurship hypothetically depends on institutional setting.
У статті розглянуто поняття «соціальне підприємництво» в процесі його становлення та розвитку в Сполучених Штатах Америки, Західній Європі й Україні та в порівнянні з поняттям підприємництва загалом. Порівняльний підхід важливий з огляду на існування дискурсу щодо особливостей соціальних підприємців як агентів змін у соціальній сфері серед практиків впровадження цього феномену. Саме соціологічне дослідження може стати інструментальним у вивченні мотивацій підприємців, які гіпотетично можуть бути залежними від інституційних чинників.
 
Date 2016-01-18T12:33:59Z
2016-01-18T12:33:59Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Куц М. Р. Соціальне підприємництво: основні ідеї та перспективи дослідження в соціології / М. Р. Куц // Наукові записки НаУКАМА. - 2015. - Т. 174: Слоціологічні науки. - С. 51-55
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/7807
 
Language ua