Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
Lacanian Problems (Issue) of Pleasure as Alternative Approach to Advertising Discourse |
|
Creator |
Симчич, Марія
|
|
Subject |
механізм функціонування рекламного повідомлення
писхоаналітичну модель Жака Лакана основні поняття |
|
Description |
Tlie article attempts to follow the mechanism of advertising functioning applying to it Jacques Lacan psychoanalytical model. The fundamental notions from the conception of French psychoanalyst (namely, the gaze, objet petit a, the phantasm, interpellation and identification) and the peculiarity of their organization in advertising discourse are described. Зроблено спробу простежити механізм функціонування рекламного повідомлення, застосовуючи до нього писхоаналітичну модель Жака Лакана. Висвітлено основні поняття з концепції французького психоаналітика (а саме: погляд, objet petit а, фантазм, інтерпеляція та ідентифікація) та особливості їх організації в рекламному дискурсі. |
|
Date |
2016-01-26T12:58:04Z
2016-01-26T12:58:04Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Симчич Марія Володимирівна. Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наукові записки НаУКМА : Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 27-33.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8005 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА: Теорія та історія культури
|
|