Запис Детальніше

Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування
Lacanian Problems (Issue) of Pleasure as Alternative Approach to Advertising Discourse
 
Creator Симчич, Марія
 
Subject механізм функціонування рекламного повідомлення
писхоаналітичну модель Жака Лакана
основні поняття
 
Description Tlie article attempts to follow the mechanism of advertising functioning applying to it Jacques Lacan
psychoanalytical model. The fundamental notions from the conception of French psychoanalyst (namely,
the gaze, objet petit a, the phantasm, interpellation and identification) and the peculiarity of their
organization in advertising discourse are described.
Зроблено спробу простежити механізм функціонування рекламного повідомлення, застосо­вуючи до нього писхоаналітичну модель Жака Лакана. Висвітлено основні поняття з концепції французького психоаналітика (а саме: погляд, objet petit а, фантазм, інтерпеляція та ідентифі­кація) та особливості їх організації в рекламному дискурсі.
 
Date 2016-01-26T12:58:04Z
2016-01-26T12:58:04Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Симчич Марія Володимирівна. Лаканівська проблематика насолоди як альтернативний підхід до дискурсу рекламування / М. В. Симчич // Наукові записки НаУКМА : Теорія та історія культури. - 2005. - Т. 40. - С. 27-33.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8005
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Теорія та історія культури