Запис Детальніше

Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій
The Comparative Analysis of the Problem Solving Method and
the Case Study Method
 
Creator Голубева, Мария
Єгорова, В.
 
Subject проблемне навчання
кейс-метод
порівняльний аналіз
метод випадків і ситуацій
 
Description This article is dedicated to the comparative characteristic of the problem solving method of education
and the case study method. One should mention that traditional method does not correspond to the needs
of modern society and new stage of education development, in particular. Though the problem solving
method helps to develop capability, initiative and creativity, it is not as sophisticated and deep as the case
method. Thus, it would be useful to input new interactive ways of education in high school.
Статтю присвячено порівнянню методів проблемного навчання та кейс-методу у ВНЗ України. Детально проаналізовано різні підходи вітчизняних науковців до проблемного навчання та методу випадків і ситуацій.
 
Date 2016-02-03T19:23:23Z
2016-02-03T19:23:23Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Голубєва Марія Олександрівна. Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова // Наукові записки НаУКМА : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - 2004. - Т. 33. - С. 7-12.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8091
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота