Запис Детальніше

“La Bella pittura” Сергія Животкова

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title “La Bella pittura” Сергія Животкова
Sergei Zhyvotkov’s “La Bella pittura”
 
Creator Петрова, Ольга
 
Subject Сергій Животков
доба зламу
медитативність
формізм
ліричний монументалізм
Sergey Zhyvotkov
age of breakdown
formizm
lyrical monumentalism
 
Description The article is devoted to Sergei Zhyvotkov, whose style was formed in the atmosphere of break of 1990s, in the transition of the Ukrainian art from normative social realism to free creativity. Sergei Zhyvotkov as a representative of the late 80’s — early 90th generation immediately shoved individual artistic manner. He can be considered as a follower of the aesthetic principles of Gregory Gavrilenko. Paintings of Sergei Zhyvotkov are full of asceticism, lyrical insight into the plot, and meditative artistic process. In times when
the youth was refusing any tradition and was developing a postmodern method Sergei Zhyvotkov respected the traditions of the Renaissance and the classical avant-garde. In his concise compositions he pays tribute to formizm which becomes a figurative sense in his both figurative and not figurative cycles. As one of the representatives of the rebellious generation Sergei with his romantic soul took a very independent place in
the artistic process of Ukraine in the late 20th century. The main theme of his works is Venice with her secretly and poetic aura.
Статтю присвячено творчості Сергія Животкова, який сформувався в атмосфері зламу 90-х років ХХ ст. при переході українського мистецтва від нормативного соцреалізму до вільної творчості. Сергій Животков як представник покоління кінця 80-х — початку 90-х рр. одразу набув очевидної індивідуальної художньої манери. Його можна вважати послідовником естетичних принципів Григорія Гавриленка. Живопису Сергія Животкова властивий аскетизм, лірична проникливість у сюжет, медитативність у художньому процесі. В час, коли молодь відмовлялась від будь-якої традиції, випрацьовуючи постмодерністський метод, Сергій Животков з повагою ставився до традицій Ренесансу та класичного авангарду. У лаконічних композиціях він віддає належне формізму, який стає змістом як фігуративних, так і нефігуративних циклів. Як один із представників бунтівного покоління, Сергій із
душею романтика посів абсолютно самостійне місце в художньому процесі України наприкінці ХХ ст. Головна тема його творчості — це Венеція з її утаємниченою і поетичною аурою.
 
Date 2016-02-17T13:33:08Z
2016-02-17T13:33:08Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Петрова О. М. “La Bella pittura” Сергія Животкова / О. М. Петрова // Магістеріум. - 2013. - Вип. 52 : Культурологія. - С. 75-79.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8439
 
Language ua
 
Relation Магістеріум. - 2013. - Вип. 52 : Культурологія. - С. 75-79.