Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")
|
|
Creator |
Мошка, О.
|
|
Subject |
музичність
рання поезія стильова домінанта П. Тичина |
|
Description |
Стаття є спробою визначити стильову домінанту такого складного естетичного утво рення, яким є «кларнетизм» П. Тичини. Матеріалом для дослідження обрана друга, найбільш контроверсійна збірка поета «Замість сонетів і октав» — як синтетичний твір, у якому світоглядним, смислотворчим та структуротворчим началом стала музичність. |
|
Date |
2016-03-24T18:06:10Z
2016-03-24T18:06:10Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мошка О. О. Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав") / О. О. Мошка // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.21-25
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8731 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА
|
|