Запис Детальніше

Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав")
 
Creator Мошка, О.
 
Subject музичність
рання поезія
стильова домінанта
П. Тичина
 
Description Стаття є спробою визначити стильову домінанту такого складного естетичного утво­
рення, яким є «кларнетизм» П. Тичини. Матеріалом для дослідження обрана друга, найбільш контроверсійна збірка поета «Замість сонетів і октав» — як синтетичний твір, у якому світоглядним, смислотворчим та структуротворчим началом стала музичність.
 
Date 2016-03-24T18:06:10Z
2016-03-24T18:06:10Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Мошка О. О. Музичність як основа стильвого синтезу ранньої поезії П. Тичини (на прикладі збірки "Замість сонетів і октав") / О. О. Мошка // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.21-25
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8731
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА