Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної
|
|
Creator |
Горкун, М.
|
|
Subject |
мотивація
мовленнєво-діяльнісний підхід англійська мова навчальний процес |
|
Description |
Мотивація, спонукання до діяльності, перший елемент структури діяльності, її ієрархічна будова представлені загалънонавчалъною, предметно-навчальною, особистісно-учбовою, міжособистісно-учбовою та мовленнєво-діяльнісною видами мотивації.
|
|
Date |
2016-03-30T17:06:48Z
2016-03-30T17:06:48Z 2002 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Горкун М. Г. Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.44-46
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8744 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА
|
|