Запис Детальніше

Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної
 
Creator Горкун, М.
 
Subject мотивація
мовленнєво-діяльнісний підхід
англійська мова
навчальний процес
 
Description Мотивація, спонукання до діяльності, перший елемент структури діяльності, її ієрархічна будова представлені загалънонавчалъною, предметно-навчальною, особистісно-учбовою, міжособистісно-учбовою та мовленнєво-діяльнісною видами мотивації.
 
Date 2016-03-30T17:06:48Z
2016-03-30T17:06:48Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Горкун М. Г. Місце мотивації в мовленнєво-діяльнісному підході навчання англійської мови як іноземної / М. Г. Горкун // Наукові записки НаУКМА. - 2002 - Том 20, Спеціальний випуск: у двох частинах. Частина 1. - С.44-46
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8744
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА