Запис Детальніше

Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів
Advertising on transport as the effective tool of formation of awareness of consumers
 
Creator Пан, Лілія
 
Subject реклама
транспортна реклама
транзитна реклама
Україна
advertising as transport (transit)
advertising
transport
estimation
 
Description This article is devoted to the substantiation of expediency of the use of a such kind of advertising as
transport (transit) and to the definition of the technique of its efficiency estimation. Advertising
opportunities of various kinds of transport, advantages and distinctive attributes of transit advertising,
specific features of its development in Ukraine are clarified; the technique which allows to estimate an
effective audience of advertising on transport and to calculate a line of the estimated factors accepted
in advertising is considered; prospects of development of transit advertising are substantiated.
Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності використання такого виду реклами, як
транспортна (транзитна), та визначенню методики оцінки її ефективності. З'ясовуються
рекламні можливості різних транспортних засобів, виявляються переваги та відмінні ознаки
транзитної реклами, особливості її розвитку в Україні, розглядається методика, що дає змогу
оцінити ефективну аудиторію реклами на транспорті й розрахувати ряд прийнятих у рекламі
оціночних коефіцієнтів, обґрунтовуються перспективи розвитку транзитної реклами.
 
Date 2016-04-11T14:40:59Z
2016-04-11T14:40:59Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Пан Лілія Володимирівна. Транзитна реклама як ефективний інструмент формування обізнаності споживачів / Лілія Володимирівна Пан // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 93-96.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8822
 
Language ua