Запис Детальніше

Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу
Modelling of relationship between the level of brand awareness and investment into TV advertising
 
Creator Макова, А.
 
Subject ефективність
телевізійна реклама
економетрична модель
кумулятивні функції розподілу
effectiveness of TV advertising
econometric modelling
 
Description The article is devoted to the problem of finding an alternative way to measure effectiveness of TV
advertising using the instruments of econometric modelling. Analysis is based on a separate class of
econometric models that exploit cumulative distribution functions.
Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної
реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас
моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу.
 
Date 2016-04-11T14:52:59Z
2016-04-11T14:52:59Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Макова Анастасія Павлівна. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 101-104.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8824
 
Language ua