Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу
Modelling of relationship between the level of brand awareness and investment into TV advertising |
|
Creator |
Макова, А.
|
|
Subject |
ефективність
телевізійна реклама економетрична модель кумулятивні функції розподілу effectiveness of TV advertising econometric modelling |
|
Description |
The article is devoted to the problem of finding an alternative way to measure effectiveness of TV advertising using the instruments of econometric modelling. Analysis is based on a separate class of econometric models that exploit cumulative distribution functions. Статтю присвячено розробці альтернативного шляху вимірювання ефективності телевізійної реклами шляхом побудови економетричної моделі. Для аналізу використано окремий клас моделей, які ґрунтуються на використанні кумулятивних функцій розподілу. |
|
Date |
2016-04-11T14:52:59Z
2016-04-11T14:52:59Z 2005 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Макова Анастасія Павлівна. Моделювання залежності між рівнем знання торгової марки та інвестиціями в телевізійну рекламу / А. П. Макова. // Наукові записки НаУКМА. - 2005. - Т. 44 : Економічні науки. - С. 101-104.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8824 |
|
Language |
ua
|
|