Професійна підготовка фахівців із бібліотекознавства та інформології у системі вищої освіти США
eKMAIR
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Професійна підготовка фахівців із бібліотекознавства та інформології у системі вищої освіти США
Professional training of library and information science specialists in the system of higher education in the USA |
|
Creator |
Chukanova, Svitlana
|
|
Subject |
бібліотекознавство та інформологія
професійна підготовка фахівців дисципліни інформологічного спрямування бібліотечна справа інформаційна діяльність система вищої освіти США форми організації навчання інноваційні тенденції в освіті |
|
Description |
This article investigates the processes of development and reforming of professional training in LIS in the USA. Analyzed works of Ukrainian and foreign researchers dedicated to the issues of LIS education and Information Science connection to the librarianship helps to observe better the structure of LIS education in the USA. The current tendencies of LIS education in the USA had been extracted in terms of this research which helped to regard closely the structure and content of the system of higher LIS education in the USA. As a result of this research an idea of modernizing LIS education in Ukraine has been established. У статті розглянуто процеси виникнення, становлення та реформування професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології у США. Проаналізовано роботи вітчизняних та зарубіжних науковців, присвячені питанням вивчення професійної підготовки фахівців із бібліотекознавства та інформології. |
|
Date |
2016-04-15T08:05:50Z
2016-04-15T08:05:50Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Чуканова С. О. Професійна підготовка фахівців із бібліотекознавства та інформології у системі вищої освіти США / Чуканова С. О. // Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 175 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 37-40.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/8848 |
|
Language |
ua
|
|
Relation |
Наукові записки НаУКМА. - 2015. - Т. 175 : Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота. - С. 37-40.
|
|