Запис Детальніше

Як розбудовувати громадянську освіту в Україні?

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Як розбудовувати громадянську освіту в Україні?
How to Develop the Civic Education in Ukraine?
 
Creator Тягло, О.
 
Subject розбудова
Україна
громадянська освіта
 
Description It is argued that systematic civic education becomes a necessary condition to get success in transition to democracy today. Background and current conditions to rise a system of democratically oriented civic education in Ukraine are observed. It is pointed out that the civic education is mainly a business on civic society under support of the government. A few basic principles of the civic education in comparison with the previous communist "political enlightening" are clarified. It is stressed out, critical thinking training is important for the up-to-day civic education. Different attempts to introduce critical thinking into the Ukrainian educational institutes are described and evaluated.
У статті доводиться, що систематична громадянська освіта стає нині необхідною умовою для успішного переходу до демократії. Розглядається підґрунтя та сучасні умови розвитку системи демократично спрямованої громадянської освіти в Україні. Акцентовано на тому, що громадянська освіта є в основному справою громадянського суспільства за підтримки уряду. З'ясовано кілька базових принципів громадянської освіти порівняно з минулим комуністичним "політичним просвітництвом ". Наголошується на тому, що розвиток критичного мислення необхідний для сучасної громадянської освіти. Описано та розроблено різні спроби введення критичного мислення в українські освітні заклади.
 
Date 2016-11-07T09:50:31Z
2016-11-07T09:50:31Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Тягло О. В. Як розбудовувати громадянську освіту в Україні? / О. В. Тягло // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Наукові записки НаУКМА : Політичні науки. - 2000. - Т. 18. - С. 84-90.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9722
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Політичні науки