Запис Детальніше

Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики: теорія та українська практика

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики: теорія та українська практика
Political Education as a Factor of Policy Agenda Formulation: Theory and Ukrainian Practice
 
Creator Дем'янчук, Олександр
 
Subject політична освіта
порядок денний
публічна політика
українська практика
 
Description Processes of policy agenda setting within political systems with different distribution of political power are considered. The author discusses the features of approaches to political education in various countries (Germany, US, Canada, Australia, Russia) and compares them with the views of political education currently in Ukraine.
Формування порядку денного публічної політики, тобто визначення кола суспільних проблем, які потребують нагальної уваги з боку державного управління, відбувається по-різному в політичних системах з різним розподілом політичної влади. Автор розглядає особливості підходів до політичної освіти в різних країнах (ФРН, США, Канаді, Росії) та порівнює їх з поглядами на політичну освіту в сучасній Україні.
 
Date 2016-11-07T17:54:28Z
2016-11-07T17:54:28Z
2006
 
Type Article
 
Identifier Дем'янчук Олександр Петрович. Політична освіта як чинник формування порядку денного публічної політики : теорія та українська практика / О. П. Дем'янчук // Наукові записки НаУКМА : Політичні науки. - 2006. - Т. 57. - С. 71-77.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9730
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА : Політичні науки