Запис Детальніше

Особливості методів активізації навчання в Києво-Могилянській академії

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості методів активізації навчання в Києво-Могилянській академії
Peculiarities of the metods of studin g activization in th e Kyiv-Mohyla academ
 
Creator Черепніна, Т.
Кашіна, Д.
 
Subject Києво-Могилянська академія
індивідуальні здібності
студентство
позакласна робота
 
Description Academy Teachers well knew and took account in its work individual students abilities. On that ground composed the grade lists and realized distribution. All that set off the students to active sparring and extracurricular work, extremely associated with future professional activity. The Teachers widely and originally used in teaching various activization methods during all the period of the Academy existence as one of most famous sparring Europe establishments, a pride of Ukrainian culture.
Викладачі Академії добре знали і враховували в своїй роботі індивідуальні здібності студентів. На цій підставі складали розрядні списки і здійснювали розподіл. Все це спонукало студентів до активної навчальної і позакласної роботи, надто ж повязано з майбутньою професійною діяльністю. Педагоги широко й оригінально використовували у навчанні вельми різноманітні методи активізації впродовж усього періоду існування КМА — одного з найвідоміших навчальних закладів Європи, гордості української культури.
 
Date 2016-11-30T17:41:50Z
2016-11-30T17:41:50Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Черепніна Т. М., Кашіна Д. Особливості методів активізації навчання в Києво-Могилянській академії / Т. М. Черепніна, Д. Кашіна // Наукові записки НаУКМА. - 2000. - Т. 18 : Iсторичні науки. - С. 30-36.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/9918
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Iсторичні науки