Запис Детальніше

Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови
Psychological and pedagogical conditions of person-centered approach to teaching foreign languages
 
Creator Гришкова, Раїса
 
Subject психолого-педагогічні умови
іноземна мова
вивчення
психолого-педагогічна умова
 
Description The article deals with the problem of person-centered approach to teaching foreign languages. Psycological and pedagogical grounds of implementation of this new in our state approach are under consideration. The article is addressed to foreign language teachers, practical psycologists and specialists in methods of teaching foreign languages.
У статті йдеться про впровадження нового в державі особистісно орієнтованого підходу до вивчення іноземної мови. Визначено психолого-педагогічні умови успішної реалізації даного підходу. Стаття адресована викладачам іноземної мови, практичним психологам, методистам з іноземних мов.
 
Date 2016-12-27T15:56:11Z
2016-12-27T15:56:11Z
2000
 
Type Article
 
Identifier Гришкова Р. О. Психолого-педагогічні умови особистісно орієнтованого вивчення іноземної мови / Р. О. Гришкова // Наукові записки НаУКМА : Спеціальний випуск. - 2000. - Т. 18, ч. 1. - C.35-37.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10505
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Спеціальний випуск