Запис Детальніше

Етичний парадокс дискурсу любові у драматичних творах Володимира Винниченка

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Етичний парадокс дискурсу любові у драматичних творах Володимира Винниченка
 
Creator Зубицька, М.
 
Subject етичний парадокс
драматичний твір
Володимир Винниченко
 
Description In this article the author analyses the way the discourse of love is verbalized in Vynnychenko’s dramas. Perhaps for the first time in Ukrainian literature, the reader finds a sincere attempt of decanonization of traditional canons, of expanding the love discourse as well as the other ones. The ethic paradox of the love discourse lies within the world of Vynnychenko’s dramas, the world more human than the human being itself.
“Люби кого завгодно, якщо відчуваєш при цьому приємність, але створюй сім’ю тільки з тією особою, яку б усією душею і тілом хотів мати за матір чи батька своїх дітей”(В. Винниченко, “Конкордизм”). Вже самі назви усіх без винятку драм Володимира Винниченка можна розглядати як згорнуту метафору глибинної морально-етичної проблематики. Досить перечислити найхарактерніші з них: “Гріх”, “Закон”, “Брехня”, “Пригвож-дені” (перша редакція п’єси мала ще прозорішу морально-філософську назву “Розп’яті”), які, будучи маргінесами тексту, водночас приховують у своїй двозначності можливість центрування шляхом вільної гри закодованих у них текстуальних елементів.
 
Date 2016-12-28T14:00:30Z
2016-12-28T14:00:30Z
1998
 
Type Article
 
Identifier Зубицька М. Етичний парадокс дискурсу любові у драматичних творах Володимира Винниченка / М. Зубицька / Наукові записки НаУКМА : Філологія. - 1998. - Т. 4. - C.69-75.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10584
 
Language ua
 
Relation Наукові записки НаУКМА: Філологія