Запис Детальніше

Роль англійської мови в процесі формування особистості студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання

eKMAIR

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль англійської мови в процесі формування особистості студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання
The role the english language in foming a student's personality in learner's
 
Creator Бабкова, Н.
 
Subject англійськаї мова
формування особистості
студенти
навчання
english language
student's
personality in learner's
 
Description Problems connected with person approach education, its specific character,
peculiarities, tasks and ways of realization are considered in the article. The
role of English language as acadamic discipline for forming a well —
educated, purposeful and harmonious developed person is underlined. In this
work attention is given to the interaction of English language and personal
approach in education, in which foreign language is performed as one of the
ways of realization of such education.
У статті розглядаються питання, пов'язані з особистісно орієнтованим навчанням,
його особливостями, завданнями та способами їх реалізації. Визначається роль англійсь-
кої мови як академічної дисципліни та її вплив на формування особистості студентів.
У роботі особлива увага приділяється поєднанню навчання англійської мови та особистіс-
ного розвитку студентів, основою якого є врахування їхніх вікових особливостей, нахилів
та інтересів.
 
Date 2016-12-30T14:46:58Z
2016-12-30T14:46:58Z
2001
 
Type Article
 
Identifier Бабкова Н. П. Роль англійської мови в процесі формування особистості студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н.П. Бабкова. - К. : Видавничий дім "КМ Академія", 2001. // Наукові записки НаУКМА, Т. 19 (2001): Спеціальний випуск, Ч. 1. - с. 40-42.
http://ekmair.ukma.edu.ua/handle/123456789/10656
 
Language ua
 
Relation Наукові записки: Спеціальний випуск